Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Anita, matte till Ami - 20 mars 2010 19:25

Hej hundvännerna!

För 5-10 år sedan fanns inte klickerträning. Inte vad jag vet i alla fall. Första gången jag såg den tekniken, fick jag känslan att det är stressande. Ja, lite hysteriskt. Kunskap behövs för att bilda mej en uppfattning. Helt klart.


När jag ser den här filmen (som förresten är underbar) så förstår jag innebörden av träningen. Dazzle fattar ju precis vad klickandet betyder.


Är det någon av er som använder denna teknik? Berätta vad ni tycker. Då blir jag glad och tacksam. c",) Jag har hittat en sida, Canis Hundskola, som har kostnadsfri introduktionskurs via nätet. Kan det vara nåt?


Ha en go lördagskväll.

Kram från ensomsnartintarvilolägeiTVsoffan

  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards